Klifhanger

maandag 4 april 2011

Terug van weggeweest. Ik ben immers even gaan kijken naar een nieuw optrekje. Ik had vernomen dat Villa Abborrkroken te koop stond en het leek me wel wat. Kijk, dat Zweden in mijn ogen een fantastisch land is, heeft alles te maken met hun oog voor vormgeving. Dat is bij hun auto's zo, bij hun architectuur, nou bij alles waar ze over moeten nadenken. Dit optrekje, getekend door John Robert Nilsson, staat te koop voor 5,5 miljoen dollar en heeft een onbetaalbaar uitzicht.

Voor alle duidelijkheid, een trip naar Zweden zat er dus niet in, evenmin dit huis. Maar door de drukte verlang ik wel even naar een dergelijk klif om uit te blazen. Mocht ik er wonen, ik werd een klifhanger.

1 reacties:

anna zei

I live in Abborrkroken, and I can say that the view from that house is just amazing. That hill is actually the most beautiful place in the area, but unfortunatley it's not public anymore.

SOELAAS All rights reserved © Blog Milk - Powered by Blogger