Helvetica, the Scent of Nothing

dinsdag 26 november 2013



Marketing wordt wel eens herleid tot 'gebakken lucht' en heel goede marketeers begrijpen de kunst van het sublimeren van het niets tot Iets. Niet zomaar iets. IETS. Het Je-ne-sais-quoi maar ik moet het hebben. Dàt gevoel wordt zo goed verpakt dat je emotioneel wordt ingepakt. Al dan niet voorzien van het oh zo unieke label genaamd 'design'. Sinds Max Miedinger en Eduard Hoffmann de wereld Helvetica schonken is het een typografische edelschrift geworden. Het heeft hogere aspiraties. Vandaag snakken we naar Helvetica, The Perfum. Een geparfumeerd verlangen naar dat IETS. Het bestaat, met een 24 karaat gouden opdruk op de fles, gelimiteerd en het bevat water. The Scent of Nothing. (n)iets meer dan dat. Hier verkrijgbaar voor 62 dollar of via underthehundred voor 45 euro.  

0 reacties:

SOELAAS All rights reserved © Blog Milk - Powered by Blogger